Serwisy społecznościowe porywającymi platformami do marketingu

Coraz większa ilość marketerów zauważa duże możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci tworzą swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, wielbicieli określonych produktów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy fanów, co okazuje jak okazały jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre towary będą zrzeszały ogromną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Entuzjaści odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w istocie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz